Panasonic

De presentatie van nieuwe producten op een digitale beurs. 

De uitdaging

Jaarlijks organiseert Panasonic een beurs waarop zij haar nieuwe product(lijn)en presenteren aan afnemers. In verband met de aanhoudende Covid-19 maatregelen besloten zij deze beurs in 2021 digitaal te organiseren. Het was voor Panasonic belangrijk dat haar accountmanagers in contact konden zijn met afnemers en dat de beurs volledig in eigen huisstijl vormgegeven kon worden. 

 

De oplossing

Na verschillende brainstormsessies werd besloten dat we de warme huisselijke stijl van Panasonic terug wilde laten komen op de beurs. In onze studio’s bouwden we om die reden het “Panasonic huis”. Afnemers van Panasonic konden gedurende de beurs door het huis “wandelen” en zich verplaatsen van bijvoorbeeld de keuken naar de badkamer. In elke ruimte werden de bijbehorende producten gepresenteerd door de accountmanagers van Panasonic. 

Nadat afnemers de gewenste ruimtes hadden bezocht konden zij in contact komen met de desbetreffende accoutmanager om meer te weten te komen over het product of om eventuele verkoopafspraken te maken.

Wij zijn dankbaar dat we deze leuke opdracht hebben mogen uitvoeren voor Panasonic.

Bring it on(line)

Neem voor de mogelijkheden contact op met Stijn. Bel direct of laat een bericht achter.

Schrijf een bericht